تلفن امدادخودرو خراسان رضوی

تلفن امدادخودرو خراسان رضوی

 

شماره تلفن امداد خودرو ایران خودرو مشهد

امداد خودرو خراسان رضوی با شماره تماس 05133005معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در شهر اردبیل زیر نظر اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل است. از اهداف اصلی امدادخودرو اردبیل ارائه خدمات سریع و با کیفیت است. خدمات حمل خودرو خراسان رضوی شامل یدک کش خراسان رضوی، خودروبر خراسان رضوی، کفی خراسان رضوی، مکانیک سیار خراسان رضوی، بنزین سیار خراسان رضوی، باتری به باتری و پنچری در خراسان رضوی است.

امداد خودرو ایران استان خراسان رضوی، مشهد

شرکت امداد خودرو خراسان رضوی تلفن 05133005 فعالیت خود را از سال 1394 در تهران شروع نموده است. این شرکت با استفاده از مجهزترین تکنولوژی روز دنیا در امر حمل و نقل در نظر دارد تا رضایت مشتریان را کسب نماید.

امداد خراسان رضوی با داشتن تیم متخصص در حوزه کاری امدادی، جهت حمل ماشین با خودروبر کفی، نیسان چرخگیر، جرثقیل دکل دار و خودرو سوار، خدماتی همچون تعمیر در محل، باتری به باتری خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس، سوخت رسانی، تعریف سوئیچ، عیب یابی با دستگاه دیاگ و … را ارائه می‌دهد .تلفن شبانه روزی امداد خودرو خراسان رضوی05133005

همچنین این شرکت بدلیل همکاری متقابل با شرکت‌های تامین کننده قطعات خودرو، خرابی و تعمیرات وسیله نقلیه مشتریان عزیز را شناسایی و جهت رفع مشکل تمامی قطعات را با نازل ترین قیمت حتی کمتر از قیمت بازار ! عرضه می‌کند .تلفن 05133005

شماره امداد خودرو باغچه مشهد

  1. عزیز دیگر نگران خراب شدن خودروی خود نباشید امداد خودرو خراسان رضوی در کنار شماست…

  2. منصف ترین در کل ایران قم و امداد خودروبرخراسان رضوی

  3. مشاوره در دریافت خسارت از بیمه بدنه و شخص ثالث به صورت رایگان از امداد خودرو سلفچگ

  4. حمل خودرو توربو یا تیونینگ شده بدون کوچکترین آسیب و در هر ارتفاعی و جعفریه استان قم

  5. حمل خودروی تصادفی شما به مراکز بیمه با فاکتور رسمی از امداد خودرو گرمسار

  6. حمل خودروی ٢ دف یا دف عقب شما با کفی خودروبرتا کهک

  7. در آوردن خودروی شما از جوب یا صاف کردن خودروی شما بدون آسیب به خودروی شما با کادری مجرب

  8. حمل خودروی کلکسیونی شما صحیح و سالم

  9. حمل خودروی شما به مراکز اسقاطی کاشان

  10. حمل خودروی شما به نمایندگی‌های مجاز

  11. خدمات در محل(تعویض باطری،کد دادن به سوئیچ در محل،باز کردن درب انواع خودرو،تعویض تسمه انواع تسمه،تعویض پمپ بنزین،فعال کردن فن ها،باطری به باطری،تعمیر دینام،مجهز ترین

  12. تعمیرات انواع خودرو داخلی و خارجی)

  13. بعد از تماس هاتون با ما تماس بگیرین چون ما با شما به توافق میرسیم با کادری خوش اخلاق

امداد خودرو گلبهار

امداد خودرو خراسان رضوی تلفن 05133005 امدادگرانی با کادری باتجربه، آماده ارائه خدمات امدادی به انواع خودرو به صورت شبانه روزی و در کوتاه ترین زمان ممکن است. ما آماده‌ایم تا حمل و جابه جایی آسان و بدون آسیب به خودرو شما رو با آخرین تکنولوژی روز دنیا انجام بدیم.

خدمات امداد در محل که شامل خدماتی مثل عیب یابی و رفع عیب در محل، تعویض روغن، جلوبندی سازی، مکانیک سیار، شستشوی انژکتور، تنظیم موتور، تون آپ، امداد باتری و… هستش که توسط افراد آموزش دیده و کارآزموده انجام میشه. در مقابل خدمات حمل خودرو قرار دارن که توسط انواع یدک‌کش، خودروبر، جرثقیل، کفی، دکل و… انجام می‌شن و با کیفیت و ایمنی بالا خودروی شما رو حمل می‌کنن. در ادامه این خدمات رو باهم بررسی می‌کنیم:

امداد خودرو سایپا خراسان رضوی در چه مکانی مستقز است؟

جرثقیل امداد خودرو یکی از انواع جرثقیل‌ها هستش که تونسته تا روزانه به کمک بسیاری از رانندگان بیاد و به اون‌ها در جاده‌ها کمک کنه. امداد خودرو خراسان رضوی با شماره تماس 05133005 با داشتن تیمی متخصص و کارآزموده، فعالیت حمل خودرو با جرثقیل امداد خودرو، دکل و کفی رو در کمترین زمان ممکن و با کیفیتی بالا در اختیار شما عزیزان قرار می‌ده. در صورتی که نیاز به جرثقیل خراسان رضوی دارید، مهم نیست که ساعت چنده یا تعطیلات رسمیه، با ما تماس بگیرید و از خدمات حمل خودرو با قیمتی منصفانه و ضمانت شده برخوردار شوید.

جرثقیل‌ها هم مثل خیلی از وسایل دیگه مدیون تکنولوژی هستن چرا که نسبت به اجدادشون هم کاربرد بیشتری دارن و هم ایمن‌تر هستند. جالبه بدونید که در گذشته خودروها در حین جابه‌جایی با جرثقیل‌ها در طول مسیر خسارات زیادی برمی‌داشتن و بدنه‌شون آسیب زیادی می‌دید، اما امروزه جرثقیل‌ها تکامل پیدا کردن و می‌تونن خودروها را بسیار ایمن‌تر حمل کنند.

جرثقیل خراسان رضوی تلفن 05133005به تمامی نکات ایمنی در هنگام یدک کش کردن خودروها و انتقال آن‌ها پایبنده و با استفاده از انواع جرثقیل امداد خودرو، یک تجربه سالم و ایمن رو برای شما تضمین می‌کنه.

قیمت یدک کش خودرو مشهد

گاهی اوقات ممکنه که خودرو در وسط جاده یا بزرگراه به تته‌پته بیافته و کار نکنه، جوش بیاره یا حتی خاموش شه. در این زمان علاوه بر یه یدک‌کش برای حمل خودرو به یه تعمیرکار یا مکانیک سیار نیاز داریم که بتونه تشخیص بده مشکل از کجاست و حتی اون رو رفع کنه. مکانیک سیار خراسان رضوی با شماره تماس 05133005 شبانه روزی می‌تونه مشکلات فنی خودرو رو در یک چشم بهم زدن با خدمات جامعش رفع ‌کنه. از این خدمات میشه به موارد زیر اشاره کرد:

امداد خودرو مشهد ثامن

امداد خودرو خراسان رضوی یکی از خدماتی است که اصناف خدماتی امداد خودرو و برخی از صنوف امداد خودرو خراسان رضوی با تلفن 05133005 خدمات امداد رسانی خودروها با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات برای رفاه حال رانندگان و خودروسواران ارائه می‌گردد.شبانه روزی قم

این خدمات می‌تواند در قالب امداد خودرو در خراسان رضوی یا در سایر شهر ها و استان ها باشد. در برخی شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی هستیم، خوردویمان دچار نقص فنی شود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده مان خارج باشد.

در این شرایط بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو در تهران یا نزدیک ترین مرکز امدادرسانی خودرو است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند.

امداد خودرو با هدف کسب رضایت مشتریان و اجرای وظایف خود با ارائه خدماتی کامل با مشتریان نظیر خدمات تعمیرگاهی، خدمات سیار خدمات در محل کار و یا درب منزل، خدمات تلفتی و مشاوره ای، خدمات کارت عضویت، خدمات دوره ای و فصلی به فعالیت خود در سرتاسر کشور می‌پردازند تا امداد خودرو کهک

 تا با تجهیزات کامل در شرایط مختلف و در نقاط مختلف آمده خدمت رسانی به خودروسوارن باشند.

 

امداد خودرو سبزوار

 

امداد خودرو جاده ای

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر
غلام سرور جان پرور
جمعه ششم بهمن ۰۲
پاسخ
()
()
تربت هستم از ديشب ماشينم باطري خالي کرده تاالان شماره تماس شما رو پيدا کردم که به شما تماس گرفتم ادرس فلکه شهرک تربت جام؟ اگه امکانش هست منتظر شما هستم
menusearch
emdadkhodroqom.ir