امدادخودرو قم و نحوه حمل خودرو

۱۴۰۰/۸/۲۳ یکشنبه
(6)
(0)

امدادخودرو قم و نحوه حمل خودرو

امدادخودرو قم و نحوه حمل خودرو

امداد خودرو شبانه روزی قم

این روزها که امداد خودروهای جعلی زیاد شده اند لطفا برای درخواست امداد خودرو فقط از طریق تماس با شماره 1693 بدون کد درخواست امداد خودرو قم فرمایید.

 

زمانی که در جاده هستید و خودروتان به شکل ناگهانی دچار مشکل نقص فنی می‌شود و دیگر امکان راه اندازی دوباره ی آن برای شما امکان پذیر نیست در این مواقع باید با گروه امداد خودرو تماس بگیرید تا برای راه اندازی مجدد خودرو به کمک شما بیایند. برای برقراری ارتباط با امداد خودرو در قم می‌توانید با شماره گیری عدد 1693 بدون کد از محل مورد نظر خود ما را مطلع سازید تا در زمان کوتاه به امداد رسانی مشغول شویم.

شماره امداد خودرو قم

شماره امداد خودروبر قم از طریق های مختلفی قابل دسترسی است، یکی از روش های دسترسی به شماره امداد خودرو شبانه روزی، تماس با شماره 02536145 است. یکی دیگر از این روش ها اقدام به جستجو در گوگل است.

 

کارشناسان امداد خودرو شبانه روزی در قم پس از اعزام به محل مورد نظر ما و ارزیابی و عیب یابی خودرو و بررسی مشکلات آن و کسب اطمینان از سلامت آن اقدام به تعمیر و برطرف کردن خرابی قطعه معیوب می‌پردازند. چنانچه با این اقدام، باز هم مشکل خودوری شما حل نشد خودرو را بکسل کرده و آن را به تعمیرگاه مورد نظر انتقال می‌دهند. تا در آنجا با استفاده از تجهیزات لازم، بررسی دقیقتری شود. گروه فنی ما هیچ گاه بدون دلیل، اقدام به تعویض قطعات خودرو نخواهند کرد.

ویژگی های یدک کش سیار در قم

یک امداد خودرو شبانه روزی باید یکسری ویژگی هایی داشته باشد که آن را از دیگر امداد خودرو ها متمایز کند و همچنین اعتماد مشتریان خود را به خود جلب کند.

در این بخش به چند ویژگی آن اشاره خواهیم کرد:

  • سریع رسیدن به محل مورد نظر
  • متعهد بودن
  • قیمت مشخص خدمات
  • تسریع پروسه امداد

امداد خودرو شبانه روزی قم در تمامی سالهای فعالیت خود سعی بر این داشته تا تمامی موارد ذکر شده در بالا را در فعالیت امدادی خود رعایت کند و مفتخر است تا اعلام کند در طی سالهای فعالیت خود توانسته رضایت مشتریان خود را در این باب جلب کند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
menusearch
emdadkhodroqom.ir